Bara helgen kvar.. :(

Det är fredag, fortfarande mitt på dagen för mig^^. Så jävla trött. Jag väcktes runt kl 2 på natten av att mamma ropade på mig, asså jag är ganska seg när jag håller på att vakna och det brukar ta ett tag innan jag fattar vem och var jag är. Speciellt om klockan är 2 på natten. Hursomhelst så tänkte jag somna om men då märkte jag att hela sängen skakade, vilket var lite skumt men jag kopplade inte riktigt, utan jag fick för mig att det var nån jävla idiot som stog och skakade min sng för att jag skulle gå upp. Sjukt irriterande. Mina föräldrar fick typ dra upp mig ur sängen och next thing I know satt vi i lobbyn tillsammans med en massa andra hotellgäster, alla i pyjamas och morgonrock. Hotellpersonalen verkade inte bry sig ett skit, men dom är väl vana vid jordbävningar antar jag. För den var inte så farlig, jag hade säkert kunnat sova igenom den, men min hysteriska familj blev, som vanligt, totalt hysteriska. x)
Det värsta var att när jag äntligen fick lov att gå och lgga mig igen och precis hade somnat, så kom efterskalven och alla hoppade upp igen. >.< .
aja. Jag har varit med om en jordbävning iaf *stolt* :P   6.3 på richterskalan, sa dom på mexicanska CNN ^^

Imorgon åker vi härifrån, och vi är hemma på måndag. X)
det tar typ hela lördagen att åka med bil från Acapulco till Mexico City och till flygplatsen, vårt plan går nån gång vid 11 på kvällen tror jag. Vilket betyder att vi är framme 11 på morgonen i Paris, plus 7 timmar för time differences, så vi är framme kl 6 på kvällen. Sen väntar vi i några timmar på nästa plan, som tar två timmar till Arlanda, sen typ en och en halv timme hem till Mariefred, på måndag morgon typ kl 1. Några timmars sömn och upp kl 6,  20 minuter till Strängnäs, 5 minuter från bilen till klassrummet och sen är det matte. Precis som vilken jävla dag som helst.

Orka.






Jag åt glass till lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0