Påsklov! :D

Guuud vad skönt att det är lov, inget skolarbete, ingen jävla stress! såå härligt ^^
Jag är på semster i Mexico, det är jättevarmt och jättefint ^____^ Palmer o allt :)
vi har varit i Mexico city i några dagar, nu är vi i acapulco och vi bor på världens lyxigaste hotell, med privat beach och typ tre pooler och två resturanger, asstora rum med VÄRLDENS utsikt, gud vad jag älskar att vara här!!
Jag vill aldrig åka hem igen :'( särskilt inte eftersom flygresan tar över 12 timmar, och vi kommer hem mitt i natten, och bara några timmar senare ska jag släpa mig til skolan bara för en fucking NOgenomgång med Ola som jag egentligen helst skulle missa. Men, c'est la vie, och jaqg får väl njuta medans jag är här :)
Har redan bränt mig lite på axeln, det gör skitont, men jag hoppas att jag blir lite brun iaf >.< :P
'k jag lägger in lite bilder ^^




Först var vi på Zoo i Mexico City, alla djuren blev tydligen trötta bara av att se mig. Eller så hade nån matat dom med nåt skumt. X)













Vi var också i en gammal Aztec stad och klättrade upp för soltemplet - Sjukt jobbigt !









Eftersom det var påsk så hade alla mexicanare pyntat sina hus och gator med flaggor och glitter och annan skit :)





Utsikt från mitt hotellrum i Acapulco ^^








Jättefin vit flygel i hotell lobbyn XP







Felicia sa iaf att det typ skulle bli 20 grader hemma nån gång i veckan, hoppas det är varmt när jag kommer hem... om jag kommer hem X)

AJUSSTE omg jag glömde säga!! Jag såg världens SNYGGASTE kille idag på stranden, asså inte hotellets strand vi va på en annan och åt lunch, o så skulle vi hyra varsin Jetski (Och det va förresten skitkul, jag lägger upp bilder sen(om jag orkar (lol) ) ) a iaf en av killarna som jobbade där på stranden skulle hjälpa mig, han va typ 16 17 år och han va sååå söt X) han såg typ ut som Tom Delonge. Fast mexicanare. lol.
Faktiskt för bara nån timme sen va det en rätt så söt kille på hotellet nere vid stranden som pratade med mig när jag va ute o simmade :P Jag hoppade i precis när värsta vågen kom, och han typ surfade (utan bräda asså han följde med vågen) RAKT in i mig så jag nästan ramla omkull o han ba "Sorry! Are you allright?" Jag ba heheh aaa X)
sen fråga han var jag va ifrån så sa jag Sweden, jag fråga var han va ifrån o han a England, fast jag visste det innan jag frågade för han hade den där gulliga engelska dialekten XP
anywayzz, jag låter ju fullkomligt desperat, men jag var bara tvungen att dela med mig av min glädje ! :D

haha aja men jag hoppas att ni alla har det jättebra hemma :)

<3

Kommentarer
Postat av: Mail

Hahahaha så alla djuren bara somnade när du kom förbi? Lyckat!

2007-04-10 @ 13:41:34
URL: http://piccadillytears.blogg.se
Postat av: Johanna

Guuud vad härligt du verkar ha det. Jag är avis på dig! :) Men du får ha en fortsätt jättebra semester så ses vi efter lovet. ;D Puss

2007-04-10 @ 14:08:47
URL: http://boarderbabe.blogg.se
Postat av: andreas

en gång var jag också i mexico.. där träffade jag en pratande sköldpadda som sa att jag va ful :/.. så jag trampade sönder honom.
apropå pippi långstrump! :D
http://www.youtube.com/watch?v=TJ01iVKQm8k

2007-04-10 @ 18:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0