Roadtrip

Road trippin' with my two favorite allies
Fully loaded, we got snacks and supplies
It's time to leave this town, it's time to steal away
Let's go get lost anywhere in the USA
Let's go get lost, let's go get lost...

Road trippin' - RHCP

Greatest Hits skivan är mitt soundtrack just nu. :]

Sitter på hotell i.. Indianapolis tror jag. i Indiana. lol.
Senaste veckan har jag varit i Le Mans [Frankrike] Paris, New York, Maryland, New Jersey, Delaware, Pennsylvania, Virginia, Kentucky, Ohio, West Virgina och nu Indiana. XP
Edit: Tillbaka i New Jersey, har varit i Chicago (Illinois) och Pennsylvania.

Jag har bilder !! ^^

France::

Jag & min kusin ^^




Min andra kusin, xD







USA::

Manhattan Skyline, reklam för Die Hard 4 [som jag såg i Chicago btw]





Statue of Liberty




Times Square, Manhattan [Jag köpte en sån tröja som killen till höger har på sig !! ^^]




M&M's World







Laddar upp fler bilder om en stund!!




Happy 4th of July !!! <3



Kommentarer
Postat av: andreas

Var filmen bra? :D

2007-07-04 @ 21:44:47
URL: http://ramparts.blogg.se
Postat av: Mail

Haha shit... det var en himla massa ställen. :)

2007-07-11 @ 19:48:40
URL: http://piccadillytears.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0