Beyond The Sea

Sitter i VIP lounge på Charles De Gaulles, pappa har tjänqt ihop till ett Air France Platinumkort efter många, många Kina resor. :]
Vi har köpt nässpray och strepsil till mig, jag är stört förkyld efter midsommarafton.
Igår hade vi fin midsommar middag med familj och vänner, så svenskt som det kan bli med sill och potatis och allt vad det nu är för äckliga rätter man måste trycka i sig på midsommar. Vi hade till och med traditionellt svenskt midsommarväder, alltså grått, kallt och regnigt. :]
Alla vuxna drack snaps efter snaps, varpå de blev mer och mer högljudda och pinsamma. Barnen fick också dricka lite, iallafall vi som var över 15. Men bara typ lättöl och så. :P
Sen runt klockan tolv trängde sig alla in i de små billiga hyrbilarna vi hade kommit dit i, och vi drog till en byfest i den närmaste stan. (stad kan man nog inte kalla det förresten, den var mindre än Mariefred.)
Shiiit vad många bondlurkar det var där, dessutom var festen helt jävla död.
Rummet lystes upp av lysrörslampor som gav rummet en slags ljusare-än-mitt-på-dagen fabrikskänsla. Mysigt.
Anyway, vi hoppade upp på det tomma dansgolvet och garvade och skrek och skämde ut oss totalt, men när vi gick därifrån hade även bondlurkarna slappnat av lite och börjat dansa.
Bandet som spelade bestog av gamla gubbar, fula som stryk, riktiga lantisar, men dom spelade asbra.
Typ världens gitarriff och munspelssolon. Skitcoolt. ^^
Shit vad dom såg roliga ut, jag ville fota dom och skriva "Andreas & co. om 30 år" som skämt, men jag hade ingen kamera med mig x]

Sen kom vi hem mitt i natten och när jag vaknade imorse hade jag inget luktsinne, kunde bara andas genom munnen, och världens hosta. Jag mår lite bättre nu, men jag tror det blir jobbigt när vi lyfter och landar, trycket kommer göra asont. Apropå det så måste jag dra till gaten nu. Planet till NYC lyfter om en timme.


<3

Kommentarer
Postat av: Andreas

coolt med platinumkort! :D.
föresten, jag fick aldrig ditt mail. Jag vet inte om du skickade nåt, men om du gjorde det så kanske det inte kom fram eller nåt. tänkte så du inte tror att jag struntar i att svara :P. Förlåt att jag tjatar... du kanske inte har haft tid och så... saknar dig så mycket bara.

2007-06-24 @ 02:28:31
URL: http://ramparts.blogg.se
Postat av: Felicia

Hej hej zoë! Det lät som ni hade en riktig trevlig midsommar :P haha. Hoppas du får det bra i usa nu. Puss

2007-06-24 @ 14:08:59
URL: http://feelice.blogg.se
Postat av: Felicia

du har blivit utmanad av mig. kolla min sida. Puss

2007-06-24 @ 15:01:50
URL: http://feelice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0