I <3 NYC

Är i Virginia nu, det är så varmt att man dör och det är tur att min morfar har världens härligaste pool.
Igår fick jag typ solsting eller nåt, men jag mår bättre idag :]
Tyvär har min morfar ingen internet uppkoppling i sitt hus, som ligger en bra bit utanför närmaste stad, men nu hängde jag med in när mina föräldrar skulle handla så att jag kunde koppla upp mig på Starbucks x]

I förrgår var jag i New York, det var så jävla coolt !!
har inte varit där på flera år, så jag kom knappt ihåg nånting därifrån.
Först åkte vi färja till Liberty Island för att se the Statue of Liberty, det var lite tråkigt och jättejobbigt att köa i värmen bland en massa andra turister..
Sen åkte vi iallafall till Manhattan och åt lunch vid Central Park på 5th Avenue, vi gick in till apple store [den med glaskuben som ingång] det var skitcoolt. Ajusste vi åkte nerför Broadway till Times Square, och där var jag tvungen att hoppa ut för att gå in i M&M's WORLD, helt sjuk affär, det var typ fullt med souvenirer i form av M&M gubbar, massor av T-shirts, kepsar, nyckelkedjor, allt sånt där, men det coolaste var längst in i butiken. Hela väggen var täckt av tubar, och varje tub var fylld med alla möjliga färger och smaker av M&M's, sen kunde man ta en påse och välja precis vilka sorter man ville ha. Det fanns asså ALLA färger man kan tänka sig, det såg ascoolt ut.
Efter Times Square såg vi också China Town [pappa behövde sin dos av kineser, hahah] och Ground Zero [där World Trade Center stog förut, det var bara ett jättelikt hål, mitt i stan, med stängsel runt.]

jag har massor av bilder, men jag glömde kameran i huset så jag kan inte ladda in dom nu.. lyckat x]

hoppas ni har det jätte bra och att det är fint väder i Sverige :]
[ för jag blir fan inte brun hur mycket jag än solar!! ]

<3

jusste jag köpte en sån där I <3 NY t-shirt i Central Park ^^ lol I'm the ultimate tourist x]

next stop: Chicago

Kommentarer
Postat av: Felicia

åhh det låter som om du har det jätteb bra. Puss

2007-06-28 @ 22:37:49
URL: http://feelice.blogg.se
Postat av: andreas

M&M's är gott :)

2007-06-30 @ 19:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0