Tidsfördriv, Stulen Från Jessica XD

Igår: Skulle städa vid poolen, somnade i solstolen i stället x]
Idag: Packat
Imorgon: Sthlm, Packa mer.
I övermorgon: Upp kl 5, Arlanda, ska till Frankrike & USA. Borta i tre veckor.
Dagens musik: A heartwell ending - From Heart and soul t pen and paper
Dagens klädsel: jeans & tshirt. [vaddå okreativt?]
Rekommendera en låt: PlayRadioPlay! - Juice Box Paper Hat   XD
På tv just nu: typ Mission Impossible 2
Vad vill du göra just nu? Sova
Vad har du ätit idag? Kommer inte ihåg
Brukar du äta frukost? Nej
Vad gör du om helgerna? Cyklar :]
Brukar du bädda sängen? Aldrig XD
Hur många timmar sover du per natt? Det beror på. 12-5 timmar :P
Föredrar du att vara singel? ja :]
Är du singel? jaa
Är du nöjd med dig själv? Är någon det? X]
Hur mår du just nu? Inte jätte bra.
Senaste program du såg på: Scrubs <3
Vad var det senaste du sa? "När kommer pappa hem?" :]
Hur ofta tvättar du ansiktet? några gånger om dagen, räknar inte.
Vem vet mest om dig? Ingen jävla aning.
Vad behöver du just nu? sova, packa, göra iordning min hjärna lite.
Vilken är din sämsta dag? Vet inte :/
Om du hade tiotusen kronor att skänka bort, vem skulle få dom? Save the Pandabears!!
Är du kär? nej :[
Hur ska man göra för att verkligen imponera på dig? ...Vara intelligent?
Kött eller bananer: Ehh.. bananer? X] usch nej jag vet inte.
Beundrar inte: Trångsynta.
Jultomten eller påskharen: Påskharen
Snyggaste stjärnan: Tom Delonge ^^
Emmaboda eller Arvika: Wtf?
Tror du på någonting högre: Tror inte det.
Vänster eller högerhänt: Höger


...Fett trött.




<3

Kommentarer
Postat av: andreas

jag är också fett trött. ändå har jag inte gåt och lagt mig. ska nog göra det snart... :)

2007-06-18 @ 00:55:04
Postat av: andreas

gått* ^^

2007-06-18 @ 00:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0