Utmaning x]

lol

Tre saker jag inte förstår mig på:

Hur Ola kunde ge mig bara VG i kemi ?!?!?!? :@

Varför Starbucks inte har Cola

Hur man klarar sig utan internet i mer än en vecka

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet
En Starbucks Ice Tea
Ett datorfodral
Ett värmeljus

Jag sitter vid:
Pappas Laptop


Tre saker jag gör just nu:

Dricker äckligt iste
Bloggar
Fryser [enough with the aircon!!]


Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Se allt som finns att se
Åka ut i rymden
Bli rik


Tre saker jag kan:
Läsa

Skriva

Räkna till tio på 4 språk

Tre saker jag inte kan:
Libanesiska
Nudda näsan med tungan
Klara mig utan internet/musik

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
The Used - The Back of Your Mouth
The Used - The Bird and the Worm
The Used - Paralyzed


Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Alla Spåk
Alla instrument

Att stå på händer


Tre favoriträtter:

.... Sushi?


Tre personer jag utmanar:
Orka.

Har Andreas blivit utmanad?

^^




Kommentarer
Postat av: andreas

nu har jag det! :D

2007-06-30 @ 19:12:05
Postat av: Anonym

lyssna på funeral for a friend. bästa låten: juneau.

2008-02-13 @ 19:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0